CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 30, 2013

You Guys Are A Part Of My Dreams.


虽然自己很爱很爱唱歌,
但从未有勇气去追求自己的梦想。
因为总觉得是件非常可笑之事。
然而,朋友们都勇敢地去追求她们的梦想。
认为自己很爱唱歌的我却无任何行动。
就是从这一刻起, 
一个很强烈的欲望从我心中莫名其妙地燃烧起来。
虽是燃烧但我还是没有勇气。
最令我想不到的是中六认识的几个朋友不但没有加以讽刺还鼓励我去做我想做的事情。
所以,我总觉得能在茫茫人海中认识到她们是我这生最大的福气。
所以我总于抛开所谓的面子而录了几首歌曲。
因为我必须要知道我的歌声到底能不能动人心才采取更重大的行动。
读者们,
听后给一点意见好不 ?
要打要骂悉随尊便。
=)






If you feel that my voice touches your heart then do follow me in Soundcloud : Eeteng222 
Every single act from you would mean the whole world to me.
Thanks a million.

Lynnie,
you always light up people's lives like nobody else.
=) 
May god bless you always. 
=) 

0 comments: