CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 26, 2011

Today.
yea.
Stayed back for the stupid sivik class again.
But guess what ??!!
The teacher absent todayyy.
0.0
Damn it.
Then all of us stay for what ?!!
=.=
then a Malay teacher came in.
She was like :
MANA YANG LAIN ??!!
PONTENG KE ???!!!
PONTENG DIMERIT BERAPA MARKAH ??
12 BELAS KE ??!!
=.=
As if someone had stepped on her tail ??!! lol.
we:
TAK ADA LAH./
4 MARKAH SAHAJA ..
lol.

ok. she started to take attendance.
Because i am from other class so i walked to the front and inform her.
me:
cikgu, saya ...... blah blah ...

she:
okay.
ermm...
jangan pergi lagii .
tunggu sekejap ..
mai sini ...

me:
0.0
what's wrong ??
i was the one who stepped on her tail ?
XD

she:
kamuuuu
pernah met saya kah ??

me:
no..

she:
betul-betul tak ada ??!!

me:
tak ada lahh/.....

she:
betul-betul tak pernah ke ??
me:
Betull lahhhh..
saya tak pernah jumpa cikguuu !!!
*started to feel annoying*

she:
*tak putus asa lagi*
=.=
kamuu..
ada sister study di sini kah ??
ada kembar kah ??

me:
0.0
tak ada lahh ....=.=
*tak ada was all i can say.lol*

she:
betul-betul tak ada ke ??
hmm..
saya macam pernah tengok kamu ??

me:
0.0 tetapi saya tak pernah tengok cikguuu

0 comments: